Aftellen!! - Reisverslag uit Borne, Nederland van Maikel & Anouk Siemerink - WaarBenJij.nu Aftellen!! - Reisverslag uit Borne, Nederland van Maikel & Anouk Siemerink - WaarBenJij.nu

Aftellen!!

Blijf op de hoogte en volg Maikel & Anouk

29 April 2015 | Nederland, Borne

Vandaag hebben we onze tickets ontvangen!! Het aftellen is nu echt begonnen :-) Een mooie verrassing is dat we de pas hebben ontvangen die ons toegang geeft tot de Nationale Parken van Amerika. Die hoeven we dus nu niet meer ter plaatse aan te schaffen; we zijn tenslotte echte Nederlanders ;-)

Inmiddels zijn we ook al begonnen met de eerste dingen in te pakken en klaar te leggen. Vergt toch wat voorbereiding, zo'n verre en lange reis... Waarschijnlijk hebben we straks weer te veel bij ons, wat ons uiteraard nog nooit eerder is overkomen, hahah! Eens kijken of we daar dit jaar een verandering in aan kunnen brengen... Wordt vervolgd uiteraard!

• 10 Mei 2015 - 20:15

Marianne:

Hallo Anouk en Maikel

Heel veel plezier in Amerika. Ga lekker genieten. Voor je het weet is het weer 4 juni.

xxxx pap en mam