Monument Valley - Reisverslag uit Oljato-Monument Valley, Verenigde Staten van Maikel & Anouk Siemerink - WaarBenJij.nu Monument Valley - Reisverslag uit Oljato-Monument Valley, Verenigde Staten van Maikel & Anouk Siemerink - WaarBenJij.nu

Monument Valley

Blijf op de hoogte en volg Maikel & Anouk

18 Mei 2015 | Verenigde Staten, Oljato-Monument Valley

Na wederom vandaag een mooie route te hebben gereden, zijn we dan uiteindelijk in Monument Valley aangekomen. Wat apart om te zien al die formaties. Ze worden een butte (spreek je uit als bjoet) genoemd. Echt alles is hier rood, zowel de stenen als het zand. We hebben een mooie camping gevonden en volgen ons is dat ook een van de weinige hier. We hebben onderweg al veel gezien en hebben dus voor vanavond besloten om bij de camper te blijven. We hebben hier gelijk gebruik gemaakt van de wasmachine en alles hangt nu in de camper te drogen. Net alsof er iemand jarig is, haha zo mooi is het nu hier versierd. We hebben besloten om morgenochtend op tijd op pad te gaan om de buttes van dichtbij te bekijken voor we verder gaan naar Page. Daar hadden we graag de Antelope Canyon Tour willen maken, maar zijn er helaas vanavond achter gekomen dat die tour echt helemaal volgeboekt zit. Onze eerste tegenslag van deze reis, maar gelukkig is er nog veel meer te doen in de buurt van Page! De Antelope Canyon Tour staat bekend om zijn mooie lichtinval in de Canyon zelf en wat uiteraard iedere keer veranderd door de stand van de zon. We gaan nu weer verder met plannen en hopen uiteraard snel weer terug te komen met een verslag!

Foto's volgen later trouwens, ook bij het vorige verslag. Ondanks dat we volop Wifi hebben willen de foto's niet uploaden.

• 19 Mei 2015 - 20:53

Laura :