Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Maikel & Anouk Siemerink - WaarBenJij.nu Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Maikel & Anouk Siemerink - WaarBenJij.nu

Las Vegas

Blijf op de hoogte en volg Maikel & Anouk

26 Mei 2015 | Verenigde Staten, Las Vegas

The city that never sleeps! En dat is zo... Wat een stad is dit zeg! Afgelopen zondag zijn we hier aangekomen, na eerst de Hoover Dam te hebben bezocht. In onze voorstelling was deze eigenlijk veel groter, maar als je er over heen loopt dan krijg je pas echt een goed beeld van hoe groot deze dam is. Na een bezoek aan de Dam zijn we uiteraard eerst naar het bekende Las Vegas bord gereden. Hier snel een foto gemaakt en weer verder; het was er erg druk en een camper parkeerplaats hadden ze niet. Daarna over de Strip naar onze camper plaats. Wat was het druk en indrukwekkend om te zien! Ons eerste gevoel was van; jeetje, waar zijn we nu weer beland! Is 2 nachten niet te veel voor ons?! Inmiddels kunnen we dat volledig tegen spreken ;-) Wat een super gave stad is dit!! We hadden ons hier nog wel 2 nachten/dagen kunnen vermaken! Ik denk alleen dat onze voeten daar anders over denken ;-) We hebben gisteren de hele Strip op en af gelopen! Volgens de stappenteller op de telefoon was dit de meest actieve dag van alle vakantiedagen tot nu toe, haha. En dat in ruim 30 graden. We moeten eerlijk zeggen dat die temperatuur ons hier erg is meegevallen, maar met wel genoeg drinkpauzes tussendoor.
We hebben een aantal mooie hotels ook even van binnen bekeken. Echt waar, wat die mensen allemaal hebben gedaan om het sfeervol te krijgen; je waant je zo echt in Venetië of Italië!
Gisteravond hebben we een night tour gedaan, in de hoop ook wat mee te krijgen van de shows buiten voor een aantal hotels, maar dat stond mooier in de folder dan dat het was. Dus na de tour nog maar een andere bus genomen om die shows nog te kunnen zien. Kortom, we hadden een erg lange dag maar die hadden we voor geen goud willen missen! Vanochtend lekker rustig aan gedaan; heerlijk bij het zwembad gelegen en nog even het casino ingedoken. Dat hadden we nog niet gedaan! Als we op tijd waren gestopt hadden we onze inleg kunnen vermenigvuldigen met 6. Maar ja, de inleg was maar 1 dollar en we zijn dus niet op tijd gestopt ;-)
We maken ons nu klaar voor de volgende stop Death Valkey; waar het nog warmer zal zijn.