Home sweet home! - Reisverslag uit Borne, Nederland van Maikel & Anouk Siemerink - WaarBenJij.nu Home sweet home! - Reisverslag uit Borne, Nederland van Maikel & Anouk Siemerink - WaarBenJij.nu

Home sweet home!

Blijf op de hoogte en volg Maikel & Anouk

07 Juni 2015 | Nederland, Borne

En dan ben je weer thuis! Afgelopen donderdag zijn we om 17.35 uur geland op Schiphol! De vlucht vanuit San Francisco naar Frankfurt was niet een hele fijne vlucht. We begonnen met turbulentie wat later ook nog een paar keer voorbij kwam. Ook qua service en eten was het een heel verschil met de heenreis. De vlucht werd nu uitgevoerd door United; denk dat we de volgende keer wel proberen om niet op een vlucht van United uit te komen. Ook bij het inchecken waren ze erg makkelijk met afschuiven. De stoelen voor de vlucht vanuit Frankfurt naar Amsterdam konden wij zelf niet uitkiezen, maar werden automatisch toegewezen. En ja hoor, we zaten best een eind uit elkaar. Daar konden ze alleen in Frankfurt wat aan doen volgens het personeel in San Francisco. Dus bij aankomst in Frankfurt zijn we meteen naar de balie gegaan. Daar werd aangegeven dat de Amerikanen dit wel voor ons hadden moeten regelen, maar ze ging kijken wat ze kon doen. Vlucht zat namelijk erg vol! Maar na een paar tel kwam het verlossende woord; we konden naast elkaar zitten, alleen het gangpad zat er tussen. Dat was voor ons geen probleem. Leuke bijkomstigheid was omdat het vliegtuig verder vol zat, we nu in de business class mochten vliegen! Leuk om een keer mee te maken! De vlucht verder naar Amsterdam verliep perfect!
Na aankomst op Schiphol ging het ook vrij snel met de bagage en konden we ook vrij snel naar de douane, waar we door pa en ma (Lubbers) werden opgehaald. Fijn om ze weer te zien! Nadat we hebben gegeten op Schiphol, zijn we naar huis gereden. Wel even via Hengelo om Laura en Thomas nog te zien en uiteraard de hondjes! Tevens moest Boris daar worden opgehaald. Na iedereen voorzien te hebben van de meegebrachte souvenirs, zijn we naar huis gegaan. Daar nog even gezeten en toen heerlijk naar bed gegaan! Wat hebben we heerlijk, maar kort geslapen. Om 06.30 uur waren we alweer klaar wakker en druk bezig met wassen en de tas uitpakken!
Die dag zijn we opgehaald door ma (Siemerink) want daar hadden we de auto en de bus zo lang geparkeerd. Ook weer fijn om haar te zien! In de middag naar Nick en Daphne geweest, wat ook erg gezellig was! Fijn om ze ook weer te zien, vooral nadat Nick die zondag ervoor een ongeluk met zijn fiets heeft gehad! Het was alleen wel erg vermoeiend, waardoor ik (Anouk) niet heel gezellig was. Heb nog even een tijdje geslapen anders waren we bang dat we niet meer thuis zouden komen. Gelukkig is dat verder wel weer goed gekomen.
Inmiddels zijn we al weer aardig gewend aan het leven hier in Nederland. Zelfs de kleinste dingen zijn weer fijn, zoals bijv. een lekker stukje kaas ;-) Het enige waar ik (Anouk) nog last van heb is de jetlag, waardoor ik 's ochtends een beetje lastig wakker wordt en dan echt het gevoel van een kater heb. Gelukkig verdwijnt dat in de loop van de dag. Maikel heeft het precies andersom en is 's ochtends al erg vroeg wakker en meteen ook actief! Eens kijken hoe lang dit bij allebei gaat duren, haha ;-)
Dit is ook gelijk het laatste verslag van onze reis door Amerika. Nog even bezig om alle foto's goed te zetten en eventueel nog wat toe te voegen en dan gaan we er een mooi boekwerk van laten maken. Altijd fijn om er op terug te kunnen kijken en in dit geval ook te lezen!