San Diego/SeaWorld - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Maikel & Anouk Siemerink - WaarBenJij.nu San Diego/SeaWorld - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Maikel & Anouk Siemerink - WaarBenJij.nu

San Diego/SeaWorld

Blijf op de hoogte en volg Maikel & Anouk

14 Mei 2015 | Verenigde Staten, San Diego

Nou, we hebben de camper in ons bezit! En wat een ding zeg ;-) Maar ja, ruimte heb je nooit teveel! Gelukkig kunnen we er inmiddels al behoorlijk goed mee overweg.
Dinsdagochtend zijn we op pad geweest naar Griffith Park alwaar je een mooi uitzicht hebt over de stad en de bekende letters van Hollywood! Daarna nog even een stukje over de Walk of Fame gelopen en een aantal sterren op de foto gezet. Toen op pad naar Cruise America, de ophaallocatie voor onze camper. Nadat we de camper hebben opgehaald , moesten we de auto inleveren op de luchthaven van Long Beach. Dat was gelukkig een kleine luchthaven dus de auto inleveren was zo gebeurd! En toen op pad naar San Diego! We hebben de Pacific Highway gevolgd voor het eerste gedeelte; wat een mooie route langs al die kustplaatsjes. Vervolgens hebben we wat files gehad en moesten we nog op zoek naar een supermarkt. Al met al een drukke dag waarbij we laat aan kwamen bij de camping.
De camping is als het ware een soort parkeerplaats met her en der wat groen. We zitten gelukkig wel dichtbij Seaworld en dat is het belangrijkste ;-) Over Seaworld gesproken, wat een mooi park zeg! Uiteraard naar de shows geweest van de zeeleeuwen, de dolfijnen en niet te vergeten Shamu!! Wat zijn die orka's groot en mooi zeg! Ook nog in een attractie geweest wat vergelijkbaar is met de gele ronde bootjes in Hellendoorn, maar hier wordt je echt super nat! Gelukkig scheen de zon maaar toch duurde het een hele tijd voor we weer echt droog waren ;-)
We zijn nu bezig met de laatste voorbereidingen voor we op pad gaan naar Joshua Tree National Park!

• 14 Mei 2015 - 18:33

Yvonne Franke:

hee Maikel en Anouk

Super dat het allemaal zo goed gaat en bij mij komen mooie herinneringen weer boven. Sea world is idd een prachtig park. Ik blijf jullie volgen dus blijf schrijven. Heel veel plezier en geniet van dit mooie land. Xx

• 15 Mei 2015 - 10:46

Bertus En Brigitte:

Dag Anouk en Maikel,
    Wat een super ervaring om in Amerika te zijn. We hebben de mooie camper gezien, geweldig om daarmee rond te reizen. Gisterenavond bij Marianne en Hennie geweest, en gefeliciteerd met je vaders verjaardag.
    Geniet van de reis en we blijven jullie volgen.
    Lieve groeten van Bertus en Brigitte

• 16 Mei 2015 - 12:24

Marianne:

Hallo Anouk en Maikel

Weer een mooi reis verslag. Mooie grote camper.
    Ga nog lekker genieten. Hier is het alleen maar regen vandaag.
    Maar wat kan jullie dat schelen hebben er toch geen last van.

Een dikke knuffel van Boris

en xxx van pap en mam