Page / Lake Powell - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Maikel & Anouk Siemerink - WaarBenJij.nu Page / Lake Powell - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Maikel & Anouk Siemerink - WaarBenJij.nu

Page / Lake Powell

Blijf op de hoogte en volg Maikel & Anouk

20 Mei 2015 | Verenigde Staten, Page

Na een relatief korte rit deze keer, zijn we nu beland in Page. Het was de bedoeling om hier 1 nacht te verblijven, maar het zijn er 2 geworden! De omgeving is hier erg mooi en we hadden wel zin in een rustig dagje vlakbij het water. Maar ook komt het zo beter uit met de camping in Las Vegas over een aantal dagen ;-)
Gisteren hebben we in de ochtend dus eerst nog de buttes bekeken in Monument Valley en toen ik 1x door naar Page. Daar eerst de ergste warmte afgewacht en toen de wandeling naar Horseshoe Bend gemaakt. Dat is de plek waar de Colorado Rivier zich in een soort hoefijzervorm heeft uitgesleten. Echt ook weer geweldig om te zien! Men gaf van te voren aan dat we hem waarschijnlijk niet in 1x op de foto zouden krijgen. Haha, maar dan kennen ze de Samsung telefoon van Anouk nog niet ;-) Met een handige truc is dit echt super goed gelukt!
Er werd ons gisteren ook gevraagd of we al gebruik hadden gemaakt van de McDonald's ;-) Nou tot op dat moment nog niet. Maar nadat we gisteren weer wat boodschappen hadden ingeslagen bij de Walmart, hebben we t toch maar even gedaan. En lekker joh! ;-) De steakhouse burger moeten ze ook snel in Nederland invoeren.
Zoals gezegd waren we we toe aan een heerlijk rustig dagje dus vandaag hebben we ook niet veel gedaan/meegemaakt. We zijn nog wel naar de Glen Canyon Dam geweest, een van de grotere dammen in Amerika. Daarna hebben we heerlijk aan het water gelegen bij Wahweap en vervolgens nog naar Antelope Point geweest voor weer een mooi uitzicht op Lake Powell.
In het kader van 'slecht voedsel'; we wachten nu heerlijk in het zonnetje toen onze large pizza wordt afgeleverd ;-) Eens kijken hoe groot large nu echt is in Amerika. Foto's volgen ongetwijfeld, net zoals de overige foto's, maar tot op heden kunnen we ze helaas nog niet plaatsen.
Morgen gaan we naar Bryce National Park toe en dat is tevens mijn (Anouk) verjaardag!! We hebben waarschijnlijk een paar dagen geen internet maar laten snel weer van ons horen!

• 21 Mei 2015 - 18:25

Kirsten:

Hoi hoi Maikel & Anouk,

Ik lees dat jullie het fantastisch naar je zin hebben en
    veel leuke dingen ondernemen!!! En bevalt dat een beetje, leven in een camper...?
    Ik wens jullie veel reis plezier toe en Anouk, proficiat met jou verjaardag!!!
    Maak er een mooi feestje van op z'n Amerikaans

• 21 Mei 2015 - 23:01

Hennie Lubbers:

alleerst nog gefeliciteerd met je 29ste verjaardag wat vliegt de tijd maar dat is voor jou net als voor mij blij dat jullie het zo mooi hebben en prachtig weer wat super mooie foto's die je stuurde vandaag rustig aan wat uitrusten het is ook een druk programma maar de moete waard feest nog wat voor je verjaardag pasop niet dronken worden de groeten naar het mooie amerika vanuit het paradijselijke manderveen

• 22 Mei 2015 - 00:37

Bertus En Brigitte:

Lieve Anouk,
    Van harte gefeliciteerd met je 29 ste verjaardag. Super, om nu in Amerika je verjaardag te vieren en het blijft een bijzondere dag voor Marianne en mij.
    Geniet ervan en Maikel ook de hartelijke felicitaties.
    Lieve groeten vanuit de Molenstraat.
    Bertus en Brigitte